maandag 29 mei 2017

1600% ROI bij cryptocurrencies

De mogelijke winstpercentages in Cryptocurrencies is op dit moment ongelofelijk.
Waar je op de bank minder dan 1% krijgt, met aandelen 2 tot 4% en met risico investeringen 6 tot 12% per jaar; kun je bij cryptocurrencies bizar hoge rendementen behalen.

Rendement op Cryptocurrencies

740%, dat is mijn gemiddelde rendement over 4 maanden (!). Mijn portfolio bestaat uit meerdere cryptocurrencies waarbij iedere munt winst heeft behaald, met een minimum van 240% en een maximum van 1600% !
Dit betekend dat voor elke euro die ik daarin geïnvesteerd heb, ik nu 16 euro heb.
Oftewel, mijn 100 euro investering is vandaag 1600 euro waard, een winst van 1500 euro in 4 maanden.

Ethereum

De munt waar ik het over heb is uiteraard Ethereum. De kans om te investeren lag eigenlijk 3 maanden geleden maar het blijft nog steeds een mogelijke lange termijn investering. Ethereum heeft de kans om Bitcoin voorbij te gaan in gebruik en daarbij ook in waarde.
Een andere manier om nu nog Ether te verdienen is door te minen. Je kunt Ethereum minen via Genesis Mining, waarbij je iedere dag een aantal Ether kunt minen. Gebruik de code SP12V8 voor 3% korting op al je aankopen. 
ROI op Ethereum

AL mijn gekozen munten hebben winst gemaakt, wat in mijn ogen ook uitzonderlijk is. Ik houd er altijd rekening mee dat een paar van mijn investeringen verlies zullen maken, omdat de markt nu eenmaal erg grillig is en er van alles kan gebeuren. Ik heb destijds geïnvesteerd in 6 verschillende munten en alle met winst verkocht (en een gedeelte gehouden).


Hoe maak ik winst met investeren in Cryptocurrencies?

Wanneer je terugkijkt op succesvolle investeringen had je natuurlijk gewild dat je meer had geïnvesteerd. Als ik wist dat ik 1600% ROI zou behalen had ik al mijn spaargeld erin gezet, maar uiteraard is dat van te voren onduidelijk.
Een goede investering bestaat voor mij uit een aantal factoren. Allereerst vereist het wat werk en leeswerk in de coin, om te kijken waar het over gaat en of het veelbelovend is of niet. Als dit allemaal in orde is kun je naar de gegevens gaan kijken. Wat is de value, de market cap, hoe is de value ontwikkeld over maanden/jaren? En als derde is een belangrijke factor hoeveel erover gesproken wordt. Uiteindelijk gaat het om een marktwerking, dus als een munt populair wordt zal de de prijs omhoog gaan. Als niemand er naar omkijkt zal de waarde omlaag gaan.

Wat is de volgende Bitcoin?

Momenteel lijkt Ethereum de grootste kanshebber om de tweede grootste coins te worden, of wellicht Bitcin voorbij te gaan; maar voor een investering moet je nog steeds aardig wat geld neerleggen. Met een waarde van €150 per Ethereum is deze niet meer goedkoop.

De kunst is om een munt te vinden die nu nog op te pikken is voor een paar cent, en over tijd in waarde zal stijgen. Vandaag een munt kopen voor €0.03 en over 2 jaar verkopen voor €500, dat is waar we naar op zoek zijn.

Mijn kanshebbers op dit moment? Kijk eens naar Lumen, Mona, Waves en wellicht Voxels. Stratis maakt ook een opmars samen met Pivx.

Meer weten over goede coins om te investeren? Laat een berichtje achter of volg mij op deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten